Down under - Reisverslagen van Joeri Friederich - WaarBenJij.nu Down under - Reisverslagen van Joeri Friederich - WaarBenJij.nu
Down under

Mja,

Ik ga zoals iedereen allang weet 4 maandjes afstuderen bij de universiteit van Queensland in Brisbane.

Ik doe een opdracht voor de universiteit daar om een afstandsbestuurbare mijn robot veder te ontwerpen.

Ik ga alleen, maar heb wel al contact met een nederlandse gozer die daar ook gaat afstuderen en dezelfde vlucht neemt als ik. En 2 nederlandse meiden die er al zitten.
Als het een beetje meezit gaan we met zijn alle daar een huisje regelen.

Verder wil ik uiteraard leren surfen en effe naar Sydney, Auckland en het Great Barrier Reef. Het is daar nu hoog zomer dus het weer is er in ieder geval geschikt voor!

Check deze site als je wil weten wat ik allemaal beleef daar!

Tot over 4 maanden!
Joeri.

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2012

Tripping balls.

09 Maart 2012

Just another day.

22 Februari 2012

Brisbane

20 Februari 2012

Vliegah,
Joeri

Actief sinds 02 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7788

Voorgaande reizen:

07 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Down under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: